Поняття гарантії та що в неї входить

Розмістив admin 30/01/2020 0 Коментарії

Компанія Ліка-Комфорт дбає про своїх клієнтів. На кожен товар в нас є гарантія. Гарантійний термін  - термін, протягом якого споживчі властивості товару не повинні погіршуватися за умови дотримання вимог нормативних документів. Гарантійний термін зберігання обчислюється від дати виготовлення товару і закінчується датою, визначеною виробником.

 - перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
 - в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
 - користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
 - з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися правил безпеки, встановлених для товарів такого роду. 

Гарантійне обслуговування

Гарантійним обслуговуванням займаються наш сервісний центр. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • Модель;
  • Серійний номер;
  • Гарантійний термін;
  • Дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації - це є обов'язковою умовою гарантійного обслуговування.

Відмова в гарантійному ремонті або обслуговуванні

 Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо: 

  • порушена збереження гарантійних пломб; 
  • є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб; 
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон.

Не слід плутати поняття гарантійного і сервісного обслуговування кондиціонерів. Обслуговування по гарантії означає усунення дефектів, допущених виробником, або недоліків монтажу. Сервісне обслуговування кондиціонерів - це постійний контроль над якістю роботи системи, її продуктивністю та іншими параметрами з метою недопущення поломки.

Більшість виробників кондиціонерів і кліматичної техніки спеціально акцентують увагу на своєчасному технічному і сервісному обслуговуванні кондиціонерів. Компанії виробляють кондиціонери дають гарантію на вироблену техніку, за умови проведення сервісного обслуговування кондиціонера через рік, а то і частіше в залежності від місця експлуатації апаратури, після презнаходження техніки.

Обмін або повернення товару 


Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом 14 днів споживач має право на заміну товару або грошову компенсацію в розмірі вартості придбання даного товару.

Таким чином, якщо Виріб може бути відремонтовано, то недолік не є суттєвим, а відповідно відсутні підстави для заміни виробу або повернення грошей. За всіма питаннями про гарантійне або сервісне обслуговування звертайтесь до нашого сервісного центру за номером +380503724642.

Живіть з комфортом!

Залишити коментарій